Tuesday, October 28, 2008

~Hari Kanak-kanak 2008~

2 comments:

naqiah napri said...

saya Naqiah,adik Nadhiroh,dan anak kpd tuan napri.cikgu mungkin x knl saya tapi,sy kenal cikgu.btulkah cikgu ni pakcik Nurain Munirah binti Mohd Salihin

Anonymous said...

As Salam tuan/ puan,

Saya dimaklumkan bahawa peperiksaan untuk UJIAN Aptitud pada 12 Sept. ini..Rasanya saya masih belum terlambat untuk memberitahu mengenai buku ini. Sukacita saya untuk membantu pelajar-pelajar darjah 6 yang akan menduduki peperiksaan tersebut. Harganya pun tidaklah mahal. Sekiranya ada yang berminat boleh hubungi saya secara terus. Buku ini tidak diedarkan dimana-mana kedai buku. Saya lampirkan di sini buku tersebut untuk perhatian tuan/ puan. Terima kasih

Juliana Johari
017-9705209
Lokasi: Putrajaya & Shah Alam

https://www.facebook.com/UjianAptitudUPSR